آموزش رایگان اسکچاپ, آموزش رایگان نرم افزار

آموزش نصب پلاگین وی ری در ۵ دقیقه

نرم افزار اسکچاپ نرم افزاری بسیار مفید و کاربردیست جهت انجام پروژه های معماری از قبیل دانشجویی و اجرایی که امروزه طرفداران بسیاری رو در کشور ما به سمت خود جلب کرده .اگر شما به تازگی با این نرم افزار آشنا شدید و شروع به یادگیری و کار کردن با نرم افزار اسکچاپ کرده اید بعد از نصب نرم افزار برای دیدن نتیجه ی کارهایتان نیاز به افزونه ای (پلاگین) دارین که بتواند کار شما رو بعد از مراحل مختلف مدلینگ و متریال دهی و نورپردازی و گذاشتن دوربین تبدیل به تصویری از جنس واقعیت کنه.

در صورت نیاز میتونید از اینجا نرم افزار اسکچاپ رو دانلود و نحوه ی نصب نرم افزار اسکچاپ رو تماشا کنید.

افزونه یا پلاگین وی ری (v_ray) همان مقصودیست که شما به آن نیازمند هستید .

ما برای شما آخرین ورژن افزونه را آماده و برای دانلود در اختیار شما قرار داده ایم. فایل نصبی افزونه را میتونید از منوی سمت چپ دانلود کنید

در صورت نیاز برای اجرای صحیح مراحل نصب افزونه شما میتونید فیلم زیر رو تماشا کنید ما در کمتر از ۵ دقیقه به شما نحوه ی صحیح نصب افزونه وی ری رو آموزش دادیم .

پس از نصب و کرک کردن وی ری در صورت برخورد با مشکل در نصب و اجرای این افزونه و یا در صورت داشتن سوالات دیگر شما میتونید با ما از طریق تیکت در تماس باشید.

برای ثبت تیکت و دریافت پاسخ سریع از ما لطفا اینجا کلیک کنید و پس از ثبت نام مستقیما از بخش پنل کاربری شخصی خود با ما در تماس باشید.

قابل ذکر است با عضویت در مارکیتکت شما میتوانید از مزایا و تخفیف های متنوعی جهت خرید محصولات ما دریافت نمایید .

با تشکر از همراهی و اعتماد شما . گروه معاری مارکیتکت

author-avatar

درباره مرتضی جان محمدی

بنیان گذار تیم مارکیتکت. یک فارغ التحصیل معماری با سال ها تجربه و دانش در این حوزه. علاقه مندم با استفاده از تکنولوژی و خلاقیت، معماری رو در این مرز و بوم گسترش بدم.

دانلود با لینک مستقیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *