آرشیو نرم افزارهای اسکچاپ

58 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

از سرعت دانلود لذت ببرید.

سرور اختصاصی دانلود در بهترین دیتاسنتر ایران.

پشتیبانی آنلاین

پاسخ به سوالات و راهنمایی به صورت چت آنلاین.

membership_marchitect

جهت دانلود نامحدود پروژه ها

وبسایت مارکیتکت - marchitect.ir مرجع انواع فایل های معماری و آموزشی 

با بیش از 3000 فایل جهت استفاده در پروژه های معماری و دکوراسیون داخلی و خارجی

membership_marchitect

دانلود تکی فایل

خرید و دانلود سریع فایل 

تومان

آرشیو نرم افزارهای اسکچاپ

پس از وارد شدن نسخه ی جدید اسکچاپ ۲۰۲۰  به بازار گام جدیدی در روند بهبود نسخه های قبل نهاده شد و ما شاهد این هستیم که امروز این نرم افزار چقدر در زمینه های مختلف در حال پیشرفت های چشم گیری شده است.

با این حال خیلی از ما دانشجویان و فارغ التحصلان رشته های مختلف از قبیل معماری و عمران و حتی طراحان داخلی و دوستان دیگر اغلب اوقات به یک ورژن عادت کرده ایم و دوست داریم با همان ورژن قبلی نرم افزار کار کنیم .

گرچه که همه ی ما باید برای رسیدن به بهترین جایگاه ها هر روز خودمان را بروزتر کنیم و از جدیدترین امکانات روز بهره ببریم تا جایی که گفته میشه برای رسیدن به بالاترین موفقیت ها باید چیزاهای زیادی رو فرا گرفت. با این حال ما آرشیوی از ورژن های قبلی اسکچاپ رو در این مطلب در اختیار شما قرار میدیم تا دوستانی که مایل هستند از این نسخه ها استفاده کنند.

همچنین نکته ای رو به شما عزیزان عرض کنم که ما بنا به بروز بودن سیستم های امروزی فقط نسخه های ۶۴ بیت رو بر روی سایت قرار میدیم. در صورت نیاز شما به نسخه ی ۳۲ بیت ، شما میتونید با ارسال تیکت به ما در بخش پنل کاربری خودتون نسخه ی مورد نظرتون رو دریافت کنید.

برای عضویت و دسترسی کامل به امکانات و دریافت کدهای تخفیف شما میتونید از عضویت وارد بشید. قابل ذکره که ما مزایای ویزه ای برای دوستانی که در سایت ما عضویت انجام میدن در نظر گرفتیم و به شما هم توصیه میکنیم اگه هنوز داخل سایت عضو نشدید حتما این کارو انجام بدید.

لطفا برای دانلود ورژن های  ۲۰۱۹  و  به باکس سمت چپ صفحه مراجه کنید و همچنین برای ورژن های پایین تر از لینک های زیر اقدام :

اسکچاپ ۲۰۱۸ :

به زودی منتشر خواهد شد …

اسکچاپ ۲۰۱۷ :

به زودی منتشر خواهد شد …

اسکچاپ ۲۰۱۶ :

به زودی منتشر خواهد شد …

اسکچاپ ۲۰۱۵ :

به زودی منتشر خواهد شد …

اسکچاپ ۲۰۱۴ :

به زودی منتشر خواهد شد …

اسکچاپ ۸ :

به زودی منتشر خواهد شد …

اسکچاپ ۷ :

به زودی منتشر خواهد شد …